One-to-one kommunikation

skaber gode resultater

Dinamo er et kommunikationshus og arbejder blandt andet med cross media kampagner. Da en af Dinamos kunder udtrykte ønske om at kommunikere relevant og personligt til deres kunder, var smart mail løsningen.

 

Da Dinamo ikke havde erfaring med dette kommunikationsredskab, kontaktede de Bording Link, som allerede står bag flere kampagner og udsendelser med det innovative værktøj.

Får masseproduceret one-to-one kommunikation

med Smart Mail

Allerede fra start var Bording Link parate med råd og vejledning om, hvordan de bedst muligt kunne udnytte teknologien, og Dinamo var ikke i tvivl om, at smart mail var den helt rigtige løsning for deres kunde. Smart mail muliggør masseproduceret, men fuldstændigt individuel, personlig og segmenteret one-to-one kommunikation.

 

“Dette er en af de mest spændende kampagner, jeg har arbejdet med i de seneste år. Anvendelse af one-to-one virkemidler på denne måde, både strategisk, indholdsmæssigt og teknisk er en drøm for nogen, der elsker one-to-one marketing. Og at kampagnen i tillæg leverer så gode resultater gør jo alt endnu bedre. Det endelige resultat var endnu bedre, end vi havde turdet håbe på.” Hanne Løchen, projektleder, Dinamo

 

Gennem automatiserede analyser baseret på kundens historik, såsom tidligere indkøb og browserhistorik, kan Dinamo og deres kunde skræddersy kommunikation til det enkelte individ.

 

Produktudvikling og implementering tog blot 5 dage

En sådan løsning kræver selvsagt en del planlægning og databasearbejde for alle parter, men da først materialet var leveret, formåede Bording Link at produktudvikle og implementere løsningen på blot fem arbejdsdage.

 

Kombination af traditionelt og moderne skaber unikke resultater

I denne smart mail løsning som vi udviklede til Dinamo og deres kunde anvendte vi et mix af traditionel offset tryk, digital sort print samt digital 4-farve print. Kombinationen skabte et helt unikt produkt, som med rette kan kaldes en ægte one-to-one mail, som Dinamo og deres kunde var særligt tilfredse med.

 

I det hele taget var de imponerede over hvor unikt, sofistikeret og velfungerede slutproduktet var, og hvor gode resultater, det leverede.